Občasník webového seniora
Investice do marketingu se musí vrátit. Nejdříve musíme určit, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, kde je najít a jak je nejlépe oslovit. Vaši cílovou skupinu pak přesvědčíme, aby se stali vašimi uživateli nebo platícími zákazníky. Zvolit placenou reklamu nebo dělat marketing zdarma, který stojí spoustu času?
Web je plný buzzu a tak se ze všestranných tvůrců webu stávají specialisté – javascript ninjové, informační architekti, interakční designeři a ponejvíce asi user experience experti. Proč? Nálepka user experience, ideálně prezentovaná zkratkou UX, je docela vágní a přitom se dá docela dobře prodat.
Webové stránky jsou dnes nedílnou součástí marketingu každé firmy. První se objevily na internetu v polovině 90. let minulého století. Za tu dobu se ve tvorbě stránek vytvořila řada ověřených standardů, takže dnes už provozovatelé webů nemusí tápat ve tmě a vymýšlet “originální” řešení.