Investice do marketingu se musí vrátit. Nejdříve musíme určit, kdo jsou vaši potenciální zákazníci, kde je najít a jak je nejlépe oslovit. Vaši cílovou skupinu pak přesvědčíme, aby se stali vašimi uživateli nebo platícími zákazníky. Zvolit placenou reklamu nebo dělat marketing zdarma, který stojí spoustu času?
4 komentáře: “Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku”
Jedna z těch lepších přednášek (ve smyslu kdy jsem se dozvěděl neco nového). Díky !
Díky 🙂
Bylo by možné nějak rozvést „Proto zakládáme Stránky, NE Skupiny“ (na 8. slidu)? Já to teda cítím podobně, ale konkrétní důvody mi jasné nejsou. Proč myslíš, že jsou lepší stránky než skupiny? Díky za vysvětlení
Vojto,
protože Pages mají napojení na homepage Facebooku, jinými slovy, „updaty“ ze stránek jdou do hlavního „streamu“, Page – stránka je facto veřejný profil, to znamená, že se chová jako Tvůj přítel na Facebooku. Dění ve skupinách se dostane maximálně do boční lišty do „Highlights“. Virální šíření stránek je mnohem jednodušší než u skupin.
Snad je to i s těmi anglismy srozumitelné 🙂