Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku

Minulý týden jsem měl v Praze na konferenci o Webu 2.0 následující přednášku:

4 komentáře: “Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku”

  1. Bylo by možné nějak rozvést „Proto zakládáme Stránky, NE Skupiny“ (na 8. slidu)? Já to teda cítím podobně, ale konkrétní důvody mi jasné nejsou. Proč myslíš, že jsou lepší stránky než skupiny? Díky za vysvětlení

  2. Vojto,

    protože Pages mají napojení na homepage Facebooku, jinými slovy, „updaty“ ze stránek jdou do hlavního „streamu“, Page – stránka je facto veřejný profil, to znamená, že se chová jako Tvůj přítel na Facebooku. Dění ve skupinách se dostane maximálně do boční lišty do „Highlights“. Virální šíření stránek je mnohem jednodušší než u skupin.

    Snad je to i s těmi anglismy srozumitelné 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.